رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قوه قضائیه سالم، مقتدر، تضمین کننده سلامت سایر دستگاههاست.

 قوه قضائیه تضمین کننده سلامت سایر دستگاههاستبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری ؛حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه بخش انگوران که با حضور امام جمعه موقت شهر دندی، فرماندار و مدیران دستگاه ها‌ی اجرایی برگزار شد، گفت:در فصل ۱۱ قانون اساسی به وظایف و اختیارات قوه قضائیه اشاره شده است که از ان به این نکته پی می‌بریم که قوه قضائیه کاملا متفاوت از سایر قواست.

وی بابیان اینکه قوه قضائیه تنها قوه‌ای است که رئیس ان مستقیما توسط رهبری منصوب می‌شودافزود:استقلالی که دستگاه قضایی و خود قاضی دارد هم در متون اسلامی و هم در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: برای پیشبرد امور در کنار استقلال دستگاه قضایی ما نیازمند تعامل، همکاری و همگرایی با دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستیم که بایستی ضمن حفظ استقلال دستگاه قضایی، جهت پیشبرد اهداف مشترک نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر دستگاه‌ها تعامل داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: قوه قضائیه سالم و مقتدر، تضمین کننده سلامت سایر دستگاههاست و کسی که از مسیر قانون خارج شود دستگاه قضایی با اجرای قانون این مسیر را اصلاح خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خطاب به رئیس جدید دادگاه بخش انگوران گفت: از مراجعات مردمی جهت حل مسائل و مشکلات انان خسته نشوید. مردم به معنی تمام کلمه، ولی نعمت ما هستند، خدمتگزاری، گره گشایی از مشکلات آنان نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است و ما باید قدر دان این نعمت باشیم.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین امیری رییس و حجت الاسلام و المسلمین الهی زاده بعنوان رئیس جدید دادگاه بخش انگوران معرفی شد.

 

انتهای پیام/ر

 

تودیع و معارفه رئیس دادگاه  عمومی بخش انگوران-دندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.